La un moment dat, reclamele banner au fost considerate modalitatea de a atrage atentia potentialilor clienti online. Astazi, mixul de publicitate si marketing de continut a devenit mult mai complex. Publicitatea este doar un instrument in arsenalul companiilor care isi angajeaza clientii cu succes online. Prin urmare, publicitatea trebuie sa fie mai creativa si in concordanta cu continutul pe care oamenii se asteapta sa il vada online. O modalitate de a furniza continut de marketing intr-un mod interesant este folosirea de advertoriale SEO.

Advertorialele au existat de foarte mult timp. In definitie, acestea sunt „o reclama care imita editorialul”. Aceste tipuri de „publicitate nativa” sunt intr-adevar articole care promoveaza beneficiile, capacitatile si produsul sau serviciile unei organizatii si sunt facute sa arate ca un continut editorial. Dedicarea unui articol intreg la prezentarea produsului sau serviciilor dvs. poate fi o modalitate puternica de a atrage potentiali cumparatori, dar exista instructiuni pe care trebuie sa le urmati

5 Sfaturi pentru crearea de advertoriale SEO de calitate

Daca sunt utilizate corect, aceste advertoriale SEO imbogatesc considerabil mixul de marketing. Acestea ofera companiilor posibilitatea de a depasi asa-numitul efect „banner blindness” pe care il dezvolta multi utilizatori si, astfel, ajunge mai bine la publicul tinta. Astfel, daca continutul sponsorizat este creat si scris profesional, nu va fi perceput ca publicitate.

Cum puteti crea un anunt bun si informativ? Cele 5 aspecte despre care vom vorbi mai jos sunt de o importanta vitala pentru acest lucru.

1. Relevanta tematica pentru publicul tinta

Relevanta tematica este importanta din doua puncte de vedere: pe de o parte, este semnificativ sa se determine care sunt subiectele care sunt acoperite pe pagina web sau pe blogul in care sunt integrate aceste advertoriale SEO.

La fel, ar trebui facuta o incercare de a intelege punctul central al continutului celorlalte oferte jurnalistice de pe site-ul web. In caz contrar, va da impresia ca articolul este un corp strain si va fi conceput ca atare de catre cititori.

Pe de alta parte, exista provocarea de a gasi o posibila referinta incrucisata care se adreseaza publicului tinta al site-ului, chiar daca acesta nu corespunde suta la suta cu tema produsului.

2. Continut de calitate

Calitatea este un factor decisiv pentru continutul sponsorizat. Textele fara erori, bine structurate si optimizate pentru paginile web, sunt, de asemenea, esentiale in publicitatea nativa, dar la fel de importanta ca utilizarea mediului are ca rezultat o compozitie adecvata si o structura clara.

In acest sens, poate fi util sa lucrati cu liste si enumerari, precum si sa evidentiati anumite parti utilizand bold. In primul rand, este convenabil sa retineti ca, atunci cand furnizati un format sau altul, trebuie sa mentineti firul comun al textului.

Este dificil sa convingeti pe cititorul online sa acorde o atentie maxima unui articol, deoarece lectura digitala pe internet difera, in majoritatea cazurilor, de lectura offline, ceea ce pune unele provocari profesionistilor din marketing la optimizarea reclamelor.

3. Imagini si continut multimedia

Utilizarea de imagini si continut multimedia, cum ar fi videoclipuri, widgeturi sau animatii, este un factor extrem de recomandat pentru advertoriale SEO. Imaginile sau videoclipurile eficientizeaza textele, dar acestea ar trebui, ori de cate ori este posibil, sa ofere o valoare adaugata si o valoare informationala pentru cititor.

In acest fel, este posibil sa se ilustreze cu infografice, de exemplu, probleme complexe care nu pot fi explicate clar in text. Videoclipurile ofera, de asemenea, cititorilor o intelegere mai profunda si, prin urmare, pot avea o valoare sentimentala.

Important in acest sens este ca atat imaginile cat si videoclipurile sunt de inalta definitie, deoarece principiul obtinerii unei calitati excelente nu este legat doar de valoarea informationala, ci si de utilizarea resurselor multimedia.

4. Eticheta distinctiva

In acest moment, este suficient sa ne amintim ca nu puteti renunta la plasarea etichetelor pe advertoriale. Oricine nu doreste sa incalce liniile directoare pentru webmasterii Google sau legea care se aplica in aceste cazuri, ar trebui sa eticheteze articolele platite ca advertoriale SEO. Utilizatorul ar trebui sa poata vedea separarea clara intre continutul editorial si continutul platit prin intermediul unei recomandari precum „Anunt” sau „Sponsorizat”.

5. Acordati atentie la strategia SEO

Cand scrieti un articol pe un site, nu puteti uita de pozitionarea motorului de cautare, care va determina in mare masura acoperirea acestuia. Tinand cont de cuvintele cheie si introducandu-le in mod natural (si fara abuz) in continut, va contribui la imbunatatirea SEO a articolului. Trebuie sa fiti foarte clar ca nu numai cititorii dvs. va vor citi articolul, ci si Google.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here