In calitate de proprietar al unei afaceri, aveti o multime de responsabilitati. Marketingul de continut este o parte importanta a intregii strategii de marketing, deci probabil va trebui sa gasiti timp pentru blogging, scrierea articolelor, comunicate de presa, promovarea pe retelele sociale si multe altele.

Redactarea de advertoriale SEO este o sarcina care necesita mult timp, care necesita abilitati si angajament. Majoritatea proprietarilor de afaceri decid sa delege sarcina de a scrie, creatorilor de continut profesionisti. Aceasta este decizia corecta de luat atunci cand ocupatia dvs. principala este afacerea, nu scrisul.

In continuare, veti gasi sfaturi si instrumente care va vor ajuta sa descoperiti un content writer talentat, care va contribui la dezvoltarea afacerii dvs.

Un advertorial este o forma de reclama care ofera informatii despre produs sub forma unui articol dintr-un ziar, revista site web sau blog. Este un continut platit, utilizat de specialistii in marketing pentru a educa potentialii consumatori cu privire la caracteristicile unui produs.

Companiile pot alege mediul potrivit pentru a publica aceste advertoriale pentru a viza un anumit set de persoane. Acestea sunt in general scrise de o agentie publicitara sau de clientul insusi. Puteti angaja content writeri independenti pentru redactarea de advertoriale SEO, conform mai multor platforme media.

Ce face un content writer in advertoriale SEO?

Content writerii sunt profesionisti care scriu online sau tiparesc reclame intr-un stil editorial in scopul vanzarii si comercializarii unui brand sau produs catre consumatori. Acestia se concentreaza pe crearea unui continut bun pentru cititori, pentru a creste sansele de a fi cititi in intregime. Lucreaza la crearea unor titluri atractive pentru advertorial, pentru a crea mai multa curiozitate, si astfel, clientii sa citeasca intregul continut. Inteleg pe deplin produsul clientului, cerceteaza complet subiectul pentru care trebuie scris continutul. Acestia pot folosi fotografii, culori pentru a face advertorialele mai atragatoare pentru publicul tinta.

Tonul folosit in aceste comunicate pentru a face o declaratie oficiala este, de obicei, mai apropiat de cel al unui advertorial. Acesti experti isi pot folosi cunostintele despre reclame scrise si copii editoriale pentru a crea o reclama bine dezvoltata si adecvata.

Puteti angaja online servicii de content writer pe cele mai bune platforme pentru a gasi profesionisti independenti. Inainte de a angaja experti independenti, asigurati-va ca acestia au:

  • Abilitati excelente de scriere
  • Intelegerea stilului jurnalistic de scriere si a unui proces de gandire creativa
  • Abilitatea de a scrie continut original si captivant
  • Capacitatea de a face cercetari online, precum si din alte surse, pe baza temei atribuite
  • Abilitatea de a scrie continut relevant pentru diferite medii, care include social media, tiparit, revista si altele

Calificari necesare unui content writer

Este ideal ca acesta sa aiba urmatoarele abilitati:

  • Diploma de licenta / masterat / diploma in jurnalism, comunicare de masa sau echivalentul acesteia
  • Experienta in scrierea creativa
  • Experienta practica in scrierea de reclame pentru diverse medii
  • Ar trebui sa aiba cunostinte actualizate despre noile tendinte in scris

Avantajele angajarii unui expert in advertoriale SEO

  • Va ajuta sa introduceti un produs nou pe piata scriind continut excelent, care poate incuraja oamenii sa achizitioneze produsul
  • Ajutati la extinderea pietei, deoarece advertorialele pe care le vor crea pot ajunge in zonele indepartate
  • Influenteaza direct o crestere a vanzarilor influentand clientii tinta sa cumpere bunuri sau servicii
  • Ajuta compania sa ramana in fata concurentei prin publicitate continua

Un advertorial este un articol promotional scris in stilul unui editorial si conceput pentru a se combina perfect cu celelalte articole afisate intr-o anumita publicatie sau platforma online.

Advertorialele sunt, de asemenea, cunoscute uneori ca publicitate nativa sau postari sponsorizate.

Scrierea unui advertorial SEO necesita abilitati duale in jurnalism si redactare, pentru a produce o reclama sub forma unui articol editorial. Acest lucru ofera interes cititorului in timp ce promoveaza sau prezinta simultan o marca, un produs sau un serviciu.

Advertorialele erau in mod traditional o forma de marketing de continut sponsorizat plasat in presa scrisa, cum ar fi ziare si reviste; un format pentru care sunt inca utilizate in mod obisnuit si astazi.

Cu toate acestea, reclamele online sunt, de asemenea, o zona de nisa in crestere rapida a strategiei digitale pentru proprietarii de afaceri sau agentiile de marketing, iar astazi, redactarea de advertoriale online reprezinta o mare parte din cota de piata totala.

Scrierea unui advertorial SEO va poate ajuta sa va adresati si sa angajati potentialii clienti in publicatiile si platformele online pe care le utilizeaza pentru a invata, a-si explora interesele sau pentru a se relaxa, oferind o metoda subtila, dar extrem de eficienta, de a viza clientii potential receptivi.

Daca doriti sa utilizati advertoriale SEO pentru a deschide noi fluxuri de venituri sau pentru a va adresa publicului tinta in locurile in care acestia sunt deschisi si receptivi la o astfel de abordare, aveti nevoie de un serviciu de content writer care sa va ajute sa va atingeti obiectivele.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here