Cand vine vorba de comunicarea produsului sau serviciului dvs., trebuie luat in considerare modul in care va puteti distribui cel mai bine mesajul. Ati prefera sa angajati un tert de incredere sau sa faceti saltul si sa distribuiti direct mesajul dvs.? Cu toate acestea, nu exista un raspuns corect sau gresit, ci mai degraba propria preferinta ca agent de publicitate sau editor.
Astazi, am dori sa impartasim recomandarile noastre creative pentru inspiratie cu privire la modul de a comunica cel mai bine publicului mesajul dvs. Sa aruncam o privire asupra continutului de marca fata de advertoriale.
In primul rand, ce este continutul de marca si ce este un advertorial?
Inainte de a decide ce abordare este cea mai buna, este important sa le deosebim pe cele doua. Continutul de marca este un continut platit care se gaseste, in general, pe site-urile editorilor, scris chiar de editor. Sau, pentru o definitie mai abstracta de la Branded Content Marketing Association, este „orice continut care poate fi asociat cu un brand in ochiul privitorului”. Intre timp, un advertorial se adreseaza direct marcii pe care o promoveaza si pare similar unui editorial.
Ambele sunt incluse de toti specialistii in marketing online si intra sub incidenta publicitatii native. Ideea este sa fuzionam cu platforma respectiva in care aceste continuturi de marca si reclame sa detina un loc. Sa aruncam o privire mai atenta asupra a ceea ce trebuie luat in considerare atunci cand ne gandim la modul de comunicare a marcii dvs.
Continut de marca: marci comunicate prin intermediul platformelor editorilor
De multe ori, acestea doua creaza confuzie intre ele, deoarece se aseamana vizual. Cu toate acestea, in cazul continutului de marca, oferta este ca piesa de continut este scrisa, produsa si distribuita de editorul angajat al marcii si al platformei sale.
Dupa cum s-a definit mai sus, continutul de marca din aceasta industrie este in esenta un articol editorial sau scris care isi asociaza continutul cu marca unui client. Ca marca, luati in considerare cum sa va conectati la publicul dvs. prin povestiri captivante. Cum va puteti conecta la publicul dvs.? Prin intermediul continutului de marca, nu va expuneti direct marca dvs. publicului. In schimb, oferiti publicului flexibilitate pentru a aborda in mod liber marca dvs. prin asociere.
Atunci cand rezervati continut de marca, strategia povestii dvs. este esentiala. Ce vreti sa comunicati? Ganditi-va la modul in care marca dvs. poate atrage, la o distanta subtila, publicul. Ce modalitate mai buna decat sa lasati publicul sa se apropie organic de marca dvs. decat sa captivati prin povestiri?
Advertoriale
Advertorialele sunt similare vizual cu continutul de marca, deoarece apar ca un editorial. Cu toate acestea, povestea piesei scrise, se invarte in jurul marcii. Spre deosebire de continutul de marca, advertorialele sunt mai directe si se conecteaza la public prin partajarea unei anecdote sau a unei descrieri directe a serviciului / produsului. Luati in considerare utilizarea advertorialelor daca intentionati sa fiti direct si clar cu privire la marca dvs. Rezervati un advertorial daca intentionati sa comunicati ca, in calitate de marca, va indepliniti nevoile publicului, indiferent daca il cunosc ei insisi sau nu.
Unele avantaje legate de rezervarea de advertoriale sunt ca plasarea si distribuirea acestora se incadreaza pe numeroase platforme. De asemenea, editorialele ofera marcii dvs. sansa de a putea fi relatate pe masura ce piesa scrisa in jurul marcii dvs. o personifica. Publicul are posibilitatea de a citi in mod liber piesa si are o mai mare expunere la marca dvs.
Advertorialele ofera spatiu pentru a explica in mod esential produsul dvs. intr-o poveste. Oferind advertoriale ca o modalitate de a va comunica mesajul, va apropiati si, astfel, construiti o conexiune organica cu potentialii consumatori ai produsului sau serviciului dvs.
Deci, ce abordare ar trebui sa luati?
Continutul de marca si folosirea de advertoriale sunt moduri excelente de a comunica si de a promova serviciile si produsele dvs., avantajul este ca puteti decide in mod liber sa optati pentru una sau alta. Cheia este sa creati strategii pentru a transmite cel mai bine mesajul dvs. publicului. Vreti sa folositi puterea familiaritatii si poate o poveste incarcata emotional, care va captiveaza cititorii prin povestiri? Sau doriti sa fiti mai direct si sa expuneti marca dvs. publicului in cel mai autentic mod?
Oricum, atat continutul de marca, cat si advertorialele comit actul de a relationa bine cu publicul; prin acestea, partajarea mesajului dvs. elaborat cu atentie, va va aduce cu siguranta atractia publicului dorit.