Cand vorbim despre publicitate nativa, companiile isi plaseaza reclamele intr-un mediu editorial si continutul lor este adaptat unui stil jurnalistic care, in majoritatea cazurilor, face foarte dificil pentru spectatori sa perceapa intentia publicitara. In acest fel, intentia marketerilor este de a atrage atentia multor utilizatori de internet, astfel incat plasarea continutului corect sponsorizat sa devina, astfel, cea mai importanta disciplina. Oricine reuseste sa-si plaseze reclamele pe pagina corespunzatoare si sa prezinte continut de calitate si versatil destinat grupului tinta corespunzator.
Pentru a face acest lucru, puteti utiliza domeniul de aplicare al editorului corespunzator si astfel puteti ajunge la un numar mare de persoane. In functie de produs, un mic blog cu cititori obisnuiti poate fi la fel de interesant ca un portal de stiri cu milioane de cititori zilnici. Advertorialele SEO sunt, asadar, de un astfel de interes pentru agentii de publicitate, deoarece prin intermediul acestora se poate beneficia nu numai de la atingerea partenerilor de publicitate, ci si de credibilitatea acestora. In acest articol va informam despre aspectele de luat in considerare in legatura cu advertorialele SEO, despre modul in care puteti aduce o contributie buna si ce aspecte pot fi copiate de la alte companii de succes.
Conditii generale privind advertorialele SEO
Advertorialele SEO, adesea intelese ca reclame deghizate, sunt prezente atat in presa scrisa, cat si in online. In functie de mediu, pot aparea diferente in ceea ce priveste prezentarea si, in acest sens, este posibil sa vorbim despre texte sau imagini, precum si despre videoclipuri si alte continuturi multimedia. In teorie, prezentarea nu cunoaste limite, desi agentii de publicitate trebuie, desigur, sa respecte anumite reguli si linii directoare in cazul in care doresc sa-si imbunatateasca mixul de marketing cu reclame editoriale. In ceea ce priveste separarea dintre continutul editorial si reclame, acest lucru nu numai ca trebuie sa fie clar in ceea ce priveste structura, dar cititorul trebuie sa fie capabil sa il recunoasca intr-un mod clar.
In presa scrisa, aceasta etichetare este prezenta sub forma unui supliment („reclama”) la inceputul sau la sfarsitul paginii. Pe paginile online, indiferent daca este un portal de stiri mare sau un blog mic, puteti gasi adaugarea „continut sponsorizat”, „stiri sponsorizate” sau „sponsorizat” pe site-ul web corespunzator.
Advertoriale SEO in mixul de marketing
Cand vine vorba de profilul de linkuri si PageRank al unei pagini web, linkurile sunt un factor decisiv. In cazul linkurilor nofollow, s-ar putea crede ca acestea sunt irelevante pentru SEO, intrucat, la prima vedere, nu trimit semnale relevante si nu influenteaza pozitiv clasarea motoarelor de cautare.
Cu toate acestea, linkurile nofollow sunt deosebit de importante pentru optimizarea motorului de cautare, deoarece aceste link-uri ofera si vizibilitate suplimentara. Acest lucru are loc prin intermediul altor tipuri de editori, precum reviste sau bloguri, care castiga atentia clientilor prin scrierea lor sau partajeaza continut. In acest fel, continutul sponsorizat devine o posibilitate de a genera trafic organic. O conditie pentru aceasta este, desigur, ca advertorialele SEO sa apara pe pagini care au o acoperire mare si atrag mai multa atentie.
Calitatea continutului este, de asemenea, un factor de mare importanta daca un advertorial are efectul dorit pentru o companie.
In mod similar, aceste advertoriale SEO sunt, de asemenea, adecvate pentru a consolida marca atat a produselor, cat si a companiilor. Daca acestea sunt combinate cu alte actiuni de marketing, ele pot servi pentru a da impuls unui anumit subiect si pentru a plasa cu pricepere produsele in contextul potrivit. Cu sprijinul marketingului pe retelele de socializare, este posibil, asadar, ca un anumit produs sau un anumit brand sa reuseasca sa trezeasca interesul consumatorilor pe internet.