Nimeni nu a spus că creșterea afacerii tale va fi ușoară. Ești pregătit pentru provocare. Ai nevoie doar de un plan.
Aveți echipa potrivită, produsul sau serviciul. Acum, este doar o chestiune de a scoate brandul în fața mai multor oameni.
Nu orice oameni. Oamenii potriviți.
Tu stii? Cei pe care îi puteți transforma în clienți pe tot parcursul vieții.
Aici intervine publicitatea SEO . Este modalitatea de a scoate cuvântul. Dezvoltați-vă afacerea mai rapid și mai rentabil decât ați putea altfel.
Iată cum se face.
De ce SEO Advertising?
Peste 1 trilion de căutări au loc în fiecare zi. Aproape 75% dintre aceștia sunt prin Google. Peste 50% din traficul site-urilor de afaceri intră prin aceste căutări.
Suna minunat. Trafic gratuit, nu?
Există o captură.
Știai că vor exista.
Site-ul din partea de sus a căutărilor organice obține peste 1/3 din clicurile organice în căutări. „Organic” este un termen folosit de comercianții online. Înseamnă căutări obișnuite. Google poate decide cine sunt primele 3 site-uri în rezultatele organice.
Nu vă aflați în unul dintre acele 3 locuri de căutare organice? Și tu? Ei bine, cota dvs. de trafic organic este aproape inexistentă.
Consultați rezultatele căutării organice pentru „Testoasele pentru animale de companie”.
publicitate SEO
Observați ceva anume despre primele 2 înregistrări?
Ai auzit vreodată de PetSmart? Acesta este un mare brand național.
Companiile mari cheltuiesc milioane pentru a revendica aceste locuri de top prin SEO. Aceasta este optimizarea motorului de căutare .
SEO este vital pentru succesul pe termen lung al site-ului dvs. web și al lor.
Dar unii pot folosi trucuri și tactici pentru a câștiga acele locuri de top. Chiar și atunci când cheltuiesc acest tip de bani, este nevoie de luni până la un an pentru a ajunge chiar la prima pagină.
Majoritatea întreprinderilor mici nu au acest tip de timp să aștepte. Nu au bani să investească cu orizontul de întoarcere atât de departe.
Publicitatea SEO rezolvă această problemă
Publicitatea SEO este diferită. Vă ajută la începutul căutărilor instantaneu. Dar se concentrează și pe câștigarea acelor locuri de top pentru traficul organic. Este strategia dublă de care aveți nevoie pentru creștere și succes pe termen lung.
Nu te lupți cu marile companii pentru a câștiga rapid acele spoturi organice de top. Dar totuși ești văzut.
Trebuie să vă setați propriul buget și să ajungeți rapid la publicul potrivit cu mesajul potrivit. Dar investiți într-o strategie organică pe termen lung, mai rentabilă, în același timp.
Ce este publicitatea SEO ?
Există două laturi vitale în publicitatea SEO . Include optimizarea site-ului dvs. web, astfel încât să fie mai vizibil în căutările organice. Dar recunoaște că, dacă nu aveți de cheltuit milioane, este nevoie de timp pentru a vă ridica în rânduri. Din acest motiv, este completat de publicitate pay-per-click.
Împreună, acestea sunt duo-ul dinamic al marketingului. Sunt mazăre într-o păstăi. Un cuplu de putere. Orice vrei să-i spui. Functioneaza.
Publicitate Pay Per Click (PPC)
Google și alte motoare de căutare precum Bing vă vor permite să plătiți pentru a fi în partea de sus a căutărilor. Dacă sună ca o farsă, ascultă asta. Nu plătiți nimic dacă nu dau clic pe anunțul dvs.
Asta e corect. Creați un anunț uimitor pe care oamenii vor să facă clic. Și odată ce au revenit pe site-ul dvs., convertiți acel clic într-un client plătitor.
Nu există o singură modalitate de a obține mai mult trafic pe site-ul web mai rapid decât acesta.
publicitate SEO
Poate nu atât de repede. Dar este ca o conștientizare instantanee a mărcii.
Mai este. Aceste reclame apar numai atunci când cineva caută ceea ce oferiți dvs. Publicitatea PPC este foarte vizată. Traficul de înaltă intenție este direcționat direct către site-ul dvs. web.
Publicitatea PPC poate fi modificată și perfecționată în timp. Dar veți vedea instantaneu vizitatori care intră pe site-ul dvs. web. Vom vorbi puțin mai mult despre cum să transformăm tot acest trafic în clienți plătitori puțin mai târziu.
SEO site-ul dvs. web
SEO este ceea ce faci site-ului tău real. Motoarele de căutare precum Google vă judecă în mod constant site-ul web. Vor să știe dacă oferiți o experiență excelentă pentru clienți. Ei încearcă să stabilească dacă sunteți un site de încredere. Cu cât puteți demonstra mai bine că site-ul dvs. face acest lucru, cu atât vizibilitatea dvs. va deveni mai bună.
Există multe strategii folosite pentru a face acest lucru. Iată elementele de bază pe care trebuie să le cunoașteți:
Fiți foarte clar cu privire la publicul dvs. țintă. Dacă atrageți persoane greșite pe site-ul dvs., acestea vor pleca. Nu este o experiență bună.
Creați și publicați conținutul site-ului web în jurul clientului dvs. țintă.
Folosiți conținut pentru a ajunge la clienți în diferite etape ale călătoriei cumpărătorului. Acest lucru îi ajută să facă următorul pas.
Construiți un site web receptiv (rapid, compatibil cu dispozitivele mobile, ușor de navigat)
Construiți-vă autoritatea online prin intermediul rețelelor (site-uri web din industrie, social media)
Gestionați-vă reputația online
Optimizarea site-ului dvs. pentru motoarele de căutare este o strategie de marketing durabilă. Vă plătește înapoi de multe ori pentru o perioadă lungă de timp. Dar necesită configurare inițială și întreținere continuă. Pentru un site nou, de obicei durează peste 12 luni pentru a obține rezultate semnificative. Dar ar trebui să vedeți o mișcare în termen de 6 luni.
Aveți un site bine stabilit care obține deja un trafic decent? Rezultatele ar trebui să fie mai rapide.
De ce durează atât de mult SEO? Motoarele de căutare trebuie să știe că sunteți legitim. Nu vor să recompenseze un site care folosește tactici discutabile pentru a crește în clasamentul organic. Nu vor să facă o greșeală. Este nevoie de ceva timp pentru a arăta motoarelor de căutare că nu sunteți un site web fly-by-night.
Acest orizont îndepărtat pentru SEO este motivul pentru care PPC și SEO sunt perechea perfectă. Câștigi cu publicitatea SEO .
Plata pe clic nu vă îmbunătățește direct clasamentul. Dar crește gradul de conștientizare a mărcii. Din această cauză, mai multe persoane vor face clic pe dvs. în căutările organice.
Noțiuni introductive despre publicitatea SEO
Noțiuni de bază este ușor. Veți face unele cercetări atât pentru PPC, cât și pentru SEO. Din fericire, o mare parte din cercetările tale se vor suprapune.
Este util să aveți la dispoziție instrumente. Le vom discuta pe scurt. Dar o mare parte din acestea pot fi realizate manual. Pur și simplu durează mult mai mult.
Pe măsură ce abilitățile tale cresc, începi să realizezi avantajele publicității SEO . Veți dori să investiți în instrumente care să le ușureze. Cel mai rentabil lucru de făcut este să lucrezi cu oameni care le au deja.
Să analizăm ce trebuie să faceți înainte de a începe să difuzați doar aceste anunțuri.
Faceți cercetarea
Iată un rezumat al cercetărilor pe care trebuie să le faceți. Vom analiza în detaliu cum să o facem.
Ce platforme sunt cele mai bune pentru afacerea dvs.
Ce face concurența
În ce interogări (căutări) sunt cele mai bune pentru a apărea
Creați activele
Pentru a începe cu publicitatea SEO , veți avea nevoie de active. Acestea includ:
Copie publicitară
Copie pagină de destinație
Site web receptiv
Conținutul site-ului web, cum ar fi videoclipuri, bloguri și infografii
Instrumente de cercetare și automatizare (gratuite și plătite)
Timp și / sau resurse umane
Instrumente de analiză (gratuite și plătite)
Toate aceste active sunt importante. Dar poate cea mai importantă este analiza. Analytics vă spune ce funcționează și ce nu. Fără aceasta, publicitatea dvs. SEO poate cădea pe multe găuri de iepure.
Bing sau Google
Am discutat deja câți oameni folosesc motoarele de căutare pentru a găsi ceea ce caută. Dar demografia lor variază unele.
De departe, majoritatea oamenilor folosesc Google. Nu contează dacă se află în Norvegia, Louisiana sau Coreea de Sud. Bătrân sau tânăr? Bogat sau sarac?
Persoanele din următoarele categorii tind să folosească Bing peste Google:
Persoane cu interese aventuroase (sport, în aer liber, călătorii etc.)
Iubitori de artă și teatru
Decoratiune interioara
Dacă afacerea dvs. se încadrează în una dintre aceste 3 categorii, Bing poate fi un loc minunat pentru a investi dolari publicitare SEO . Canada și Marea Britanie sunt, de asemenea, parțiale pentru Bing.
Cu toate acestea, rapoartele recente arată că companiile cu amănuntul au mai multe avantaje dacă folosesc Google Search Ads. De fapt, statisticile afirmă că comercianții cu amănuntul din SUA cheltuiesc 13,12 miliarde de dolari pentru anunțurile afișate în căutare. Și se estimează că această cifră va crește până la 15,65 miliarde de dolari în 2020. Într-adevăr, căutarea cu plată devine cel mai rapid format de anunț din acest an.
Utilizatorii Mac / Apple sunt, de asemenea, mai predispuși să folosească Google. Oamenii care folosesc produse Microsoft acasă au tendința de a utiliza Bing. Acest lucru are mult mai mult de-a face cu setările implicite de pe dispozitivele lor. Are puțin de-a face cu preferințele.
Aflați ce face competiția
Nu este nevoie să recreați roata. Ai concurenți care și-au dat seama de asta. Este treaba ta să-i detronezi. Aici intervin instrumentele cu plată. Unele instrumente obișnuite pe care le folosesc experții în publicitate SEO sunt:
SpyFu
Wordstream
Ahrefs
SEMrush
SimilarWeb
Astfel de instrumente vă permit să descărcați cuvintele cheie vizate de concurență. Fără a plăti vreodată un ban pentru un clic, veți ști deja ce cuvinte cheie le oferă cel mai bun bang pentru dolarul lor.
Începeți să vă optimizați publicitatea SEO înainte de a începe chiar să derulați o campanie publicitară SEO eficientă .
Dacă nu aveți acces la aceste tipuri de instrumente, îl veți face manual prin:
Tragând în sus cuvintele cheie pe care intenționați să le vizați într-o căutare
Văzând ale cui apar reclame
Vezi cine vine în căutarea organică
Folosind un instrument de densitate a cuvintelor cheie pe site-ul lor sau examinând manual site-ul
Veți obține date mult mai puțin utilizabile. Dar este un început bun.
Vindeți rechizite pentru drumeții? Efectuați o căutare pe Google pentru „Consumabile pentru drumeții”. Vezi ce apare.
Conținutul marcat sponsorizat sau publicitar este concurentul dvs. Pay per click. Lista de mai jos este concurenții dvs. organici.
publicitate SEO
Pot fi magazinul în aer liber de cealaltă parte a orașului. Sau pot fi naționale.
În publicitatea SEO , concurenții dvs. sunt oamenii care vin în căutări.
Faceți mai multe cercetări de cuvinte cheie
Îți place gratuit la fel de mult ca noi? Planificatorul de cuvinte cheie AdWords vă oferă o idee despre ce veți plăti pentru fiecare clic din campania dvs. de publicitate SEO plătită .
Puteți utiliza acest lucru ca estimator pentru a înțelege mai bine costurile potențiale pentru plata pe clic.
De aici veți ști ce cuvinte obțin un trafic decent, astfel încât să puteți viza aceste cuvinte în căutările organice. Faceți acest lucru incluzându-le în conținutul dvs.
Acest lucru vă va informa, de asemenea, când un cuvânt cheie nu se află în intervalul dvs. de preț. Să presupunem că doriți ca anunțul dvs. să apară în „Găsiți un agent imobiliar”.
Puteți vedea că acest cuvânt cheie primește mult trafic. Acesta este un plus.
Dar, potrivit planificatorului de cuvinte cheie, veți plăti aproape 14 USD pentru un clic. În funcție de afacerea dvs., modelul acesta poate fi sau nu un cost ridicat de achiziție.
În domeniul imobiliar, probabil că nu este. Dar instrumente de acest gen vă oferă datele. Faceți aceste apeluri.
publicitate SEO
Din fericire, vă vor oferi o listă lungă de alternative dacă un cuvânt cheie este prea scump. Găsiți-le pe cele potrivite pentru dvs.
Previzionează-ți costurile și clicurile
Puteți utiliza în continuare prezentarea generală a planului AdWords pentru a estima numărul de clicuri pe care le veți câștiga pentru o anumită campanie.
Amintiți-vă, totuși. Acestea sunt toate estimări. Cât de precise sunt acestea depinde în mare măsură de cât de bine vă proiectați anunțurile. Vom discuta despre asta puțin mai târziu.
publicitate SEO
Construiți-vă activele
Ești gata să-ți dezvolți afacerea. Publicitatea SEO este modalitatea de a o face. Dar nu veți începe doar să postați niște reclame aleatorii și să sperați la cele mai bune. Trebuie să creați materiale de conținut care să eficientizeze procesul. În ceea ce privește plata pe clic a publicității SEO , călătoria clicerului merge cam așa.
Căutare
Consultați pagina cu rezultatele căutării
Adăugați anunțul
Utilizatorul este îndemnat să facă clic
Utilizatorul ajunge pe site
Site-ul web atrage utilizatorul să ia din nou dorința
Ei finalizează acțiunea
Voila! Client nou
Construiți-vă activele de conținut în jurul călătoriei acestui cumpărător de publicitate SEO .
Creați anunțuri cu clicuri
Aceste 5 sfaturi vă vor ajuta să creați cele mai clicabile anunțuri.
1) Joacă Mirror-Me
Te-ai jucat în oglindă în grădiniță? În caz că nu-ți amintești, este un joc în care stai în fața unui prieten. Le imitați fiecare mișcare. Anunțul dvs. ar trebui să reflecte intențiile utilizatorului.
Ce vrea persoana să realizeze? Creați-vă anunțul în jurul acestei înțelegeri.
2) Folosiți caractere non-alfa
Nu înnebuni. Este obositor. Se va da înapoi. Dar puneți numere și simboluri corespunzătoare în anunț.
Oamenii sunt atrași în mod natural de acestea. Creierele noastre cred că sunt importante. O statistică, o reducere, orice – includeți-o pentru a atrage atenția.
3) Fii emoțional
Loviți un acord emoțional cu persoana respectivă. Fă-i să simtă că merită ceea ce ai tu. Fă-i să se teamă să lipsească. Apăsați în nostalgie.
Conectează-te cu o emoție pentru a câștiga un clic.
4) Excludeți-vă în mod inteligent obiecțiile
Știți obiecțiile pe care oamenii le au în industria dvs. Jucați pe acest joc pentru a vă afișa anunțul în partea de sus a listei lor, deoarece acestea cântăresc opțiunile.
5) Este ceea ce poți face pentru mine
Amintiți-vă, nu este invers. Pentru a crea un anunț cu care se poate face clic, menționați-vă propunerea de valoare. Uită un minut că vrei să crești. Gândește-te la ce vor ei din tine. Cum afacerea dvs. răspunde în mod unic acestor nevoi? Construiți-vă anunțul în jurul acestuia.
Grupuri de anunțuri
Veți crea diferite grupuri de anunțuri în jurul publicului dvs. țintă, astfel încât să puteți vorbi foarte direct cu fiecare. Creați mai multe anunțuri în cadrul mai multor grupuri de anunțuri.
Poate că compania dvs. are 3 obiective distincte:
Stomatologi
Cardiologi
Audiolog
Creați un anunț inteligent pentru a vă conecta la cardiologie. Include câteva informații despre sănătatea inimii. Anunțul respectiv poate funcționa excelent pentru această țintă. Dar aveți nevoie de unul despre dinți și gingii pentru dentist.
Grupurile de anunțuri vă ajută să primiți mesajul potrivit în fața persoanei potrivite.
Proiectați pagini de destinație laudabile
Cele mai reușite campanii PPC în publicitatea SEO au cel puțin 10 pagini de destinație. De ce atât de mulți? Vindeți practic același lucru, nu?
Vă amintiți exemplul nostru de cardiologie de mai sus? Aveți nevoie de o pagină de destinație care continuă să vorbească direct cu acest public după ce faceți clic pe anunț. Prin acest hyperfocus, vă mențineți ținta angajată pe parcursul întregii călătorii publicitare SEO .
Să analizăm 5 componente vitale pentru o pagină de destinație publicitară SEO .
1) Aliniat cu Ad
Fiecare pagină de destinație este clar aliniată cu anunțul care face legătura cu aceasta. Se simte ca o extensie incontestabilă a acelui anunț. Dacă anunțul a făcut o ofertă, pagina de destinație face referire la această ofertă. Arată clar cum să-l răscumpărați.
2) Are un USP (Propunere de vânzare unică)
Pagina de destinație se extinde la valoarea ofertei dvs., așa cum este indicat în anunț. Această copie concisă are:
Titlu impactant
Titlu de sprijin
Declarație de consolidare a USP
O declarație de încheiere
Un CTA clar
3) Utilizați elementele vizuale
Unele reclame sunt doar text. Alții au imagini. Indiferent, pagina dvs. de destinație ar trebui să atragă instantaneu o persoană într-un vizual relevant. Ar putea fi o imagine video sau HD. Un vizual relevant comunică instantaneu un mesaj vizitatorului.
Vindeți o idee strălucitoare? Un astfel de vizual va face trucul.
publicitate SEO
4) Afișați beneficii
Ce face oferta dvs. pentru vizitator? Prezentați clar și concis beneficiile de top
5) Oferiți o dovadă socială instantanee
Este posibil ca vizitatorul dvs. să nu aibă idee cine sunteți. Nu știu unde ești. Ai putea fi oricine. Dovada socială creează încredere instantanee. Alegeți-i pe cei care vor vorbi cel mai bine publicului dvs. Ați putea include:
Recenzii
Autoritatea site-ului
Urmărirea rețelelor sociale
Descărcați sau încorporați un instrument care arată acest lucru și îl menține actualizat pentru dvs.
Creați conținut convingător pentru site-uri web
Pentru a vă SEO site-ul web, trebuie să creați conținut convingător. Luați cercetările pe care le-ați făcut despre concurenți și cuvinte cheie. Luați în considerare publicul țintă. Începeți să creați conținut în jurul unor subiecte pe care clienții dvs. le vor încânta.
Să analizăm 3 sfaturi rapide pentru conținut convingător.
1) Creați conținut pentru oameni
Veți auzi tot felul de trucuri SEO inteligente pentru a vă ridica la căutările organice. Dar nu uitați că experiența clienților este vitală. Puteți echilibra experiența clienților cu tactici organice.
Nu creați niciodată conținut pentru motoarele de căutare.
2) Calitate peste cantitate
A avea o mulțime de conținut vă va ajuta să câștigați aceste locuri organice de top mai repede. Dar fiecare piesă ar trebui să fie de înaltă calitate. Ar trebui să adauge valoare vieții clientului dvs.
3) Distribuiți
Conținutul excelent are nevoie de un canal de distribuție. Inițial, trebuie să conduceți trafic către acesta. Acest lucru îi permite să preia abur. Pe măsură ce clasamentul dvs. organic se îmbunătățește, acesta devine un magnet-link, atrăgând traficul în sine. Pe măsură ce mai multe persoane îl împărtășesc și se leagă de acesta, autoritatea conținutului crește. La fel și vizibilitatea sa în căutări.
Aici este uimitoare căsătoria dintre PPC și SEO în publicitatea SEO . Distribuiți și pe social media. În secțiunea următoare, vom analiza cum să alegeți cea mai bună platformă de socializare pentru a vă distribui conținutul.
Platform Research
Publicitatea SEO se face în principal în motoarele de căutare. Dar știți importanța repetării în marketing.
Ajungeți la clienți potențiali unde puteți cu ajutorul publicității SEO . Dar fii strategic în această privință. În caz contrar, ajungeți să cheltuiți o grămadă de bani în locuri care nu funcționează.
Multe site-uri de socializare și site-uri web vă oferă posibilitatea de a face publicitate pe site-ul lor cu același model de plată pe clic. Dar fiecare platformă socială are un public diferit. Să-l găsim pe cel potrivit pentru tine.
Facebook
Cu peste 1 miliard de utilizatori, Facebook este un loc minunat pentru a vă prezenta reclamele în fața multor oameni. Aruncați o privire la această diagramă de la Pew Research Institute.
publicitate SEO
83% dintre femei. 75% dintre bărbați sunt pe acest site.
În ceea ce privește vârsta, Facebook nu discriminează. În timp ce procentul de peste 50 de pe Facebook scade ușor de la 84% la 72%, Facebook are chiar 62% din mulțimea de peste 65 de ani. Indiferent de vârstă sau sex, publicul dvs. țintă este aici.
81% dintre oamenii din orașe sunt pe Facebook. 81% dintre persoanele care trăiesc în mediul rural sunt și ele. Dar doar 77% din oamenii săraci se află pe această platformă.
Ce spunem? Asta este încă aproape toți.
Am putea continua cu educația, veniturile etc. Dar este consecvent în toate direcțiile.
Totul este însă foarte larg. Lucrul grozav despre publicitatea pe Facebook este că vă permite cu adevărat să ajungeți exact la cine doriți să ajungeți. Treceți la interese specifice, comportamente și multe altele.
publicitate SEO
Acest tip de publicitate SEO pe rețelele sociale vă permite să ajungeți de fiecare dată la fiecare segment al publicului țintă cu mesajul potrivit.
Un grafic ușor vă arată posibila acoperire pe baza selecției pe care ați făcut-o. Nu rămâneți să ghiciți câți oameni vor vedea anunțul dvs.
Facebook îi lasă pe alții în praf doar din punct de vedere al volumului. Dar asta nu înseamnă că nu ar trebui să vă ramificați. Marketingul pe mai multe canale este important. Îți întărește mesajul în diferite locații.
Mulți utilizatori Facebook sunt, de asemenea, pe alte platforme. Fii și tu acolo!
Stare de nervozitate
Facebook este popular peste tot. Dar Twitter este mult mai popular cu milenarii și cu generația Xers mai tânără decât mulțimea în vârstă. De exemplu, 36% dintre tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 29 de ani participă. În mulțimea de peste 65 de ani, scade la 10%.
Este o împărțire uniformă între bărbați și femei. Scindarea urban-burbs-rural este, de asemenea, aproximativ uniformă.
Dar asteapta! Sub numerele diferă.
Majoritatea utilizatorilor de Twitter au absolvit facultatea. Ei tind să fie salariați mai mari.
Puteți accesa în mod similar evenimente, interese și multe altele pentru a ajunge la publicul potrivit.
publicitate SEO
Linkedin
Probabil îl cunoașteți pe Linkedin ca social media pentru profesioniști. Are aproape 500 de milioane de utilizatori. Un sfert sunt în SUA. Linkedin este un bărbat înclinat, dar doar ușor, cu o diferență de 4%. Majoritatea utilizatorilor locuiesc în orașe, cu o rată de doar 18% a utilizatorilor în zonele rurale.
77% dintre utilizatorii Linkedin au unele facultăți. Marea majoritate a absolvit. De asemenea, tind să se afle la nivelul superior al scalei salariale. Deși există căutători de locuri de muncă pe Linkedin, cei mai mulți sunt angajați cu profit.
Instagram
Potrivit Pew Research, 1/2 din utilizatorii Instagram îl folosesc cel puțin o dată pe zi. Acest lucru îl face pe al doilea loc doar după Facebook. Aceasta este o oportunitate excelentă de a ajunge la publicul dvs. prin intermediul publicității SEO pe rețelele sociale . Dar cine sunt utilizatorii tăi de Instagram?
În ce se deosebesc de alte site-uri?
Instagram înclină puternic față de femei. Aproape 40% dintre femei sunt în comparație cu aproximativ un sfert dintre bărbați. De asemenea, utilizatorii tind să fie mai tineri. Aproape 60% dintre utilizatori au sub 30 de ani.
În ceea ce privește educația, locația și veniturile, totuși, cifrele sunt destul de uniforme. Numărul de utilizatori ai orașului este puțin mai mare.
Dacă vizați femele milenare, acesta este locul. În plus, Instagram este o comunitate în creștere. Verificați această creștere raportată de Statista.
publicitate SEO
Instagram este parteneriat cu Facebook pentru a viza anumite categorii de public. În ciuda vârstei mai mici a Instagramului, acest lucru vă oferă acces la un istoric lung de comportament și interese ale utilizatorilor. Puneți-vă anunțurile în fața persoanelor potrivite, restrângând acoperirea dvs. strategic.
Puteți afla mai multe despre beneficiile Instagram aici.
Analiza valorii
Rulați campaniile publicitare. Pe măsură ce clicurile încep să intre, analizează-ți datele.
Puneți întrebări importante. Ce reclame câștigă cele mai multe clicuri? Ce cuvinte cheie generează cel mai mult trafic? Ce pagini de destinație convertesc?
Ce vă spun aceste date? Unele aspecte au mai mult succes decât altele? Luați în considerare datele. Optimizați-vă campania publicitară pentru a maximiza rentabilitățile.
În ceea ce privește aspectul organic, utilizați Google Analytics pentru a urmări traficul primit.
De unde provine cel mai mult trafic? Cum interacționează oamenii cu conținutul dvs.? Ce conținut are cele mai bune performanțe? Optimizează-l.
Dezvoltați-vă afacerea cu publicitate SEO
Anunțurile cu plată pe clic pe rețelele de socializare și motoarele de căutare sunt atât modalități rapide, cât și eficiente de a vă dezvolta afacerea. Cercetarea este vitală. Iar instrumentele potrivite pot face planificarea mult mai ușoară și mai eficientă.
Creați materiale de conținut care nu numai să încurajeze clicurile. Ei transportă perfect o persoană prin călătoria cumpărătorului de anunțuri.
Avem instrumentele. Avem experiența. Vă putem ajuta să obțineți rezultate în marketingul online. Contactați-vă și dezvoltați-vă afacerea.