Advertorialele sunt un instrument bun pentru a ajunge in mod organic la publicul dvs. tinta si cu siguranta o metoda mai buna decat bannerele publicitare sau ferestrele pop-up.
Ce este un Advertorial?
Un advertorial este combinatia dintre o reclama si un continut editorial. Un advertorial este plasat de obicei in ziare si reviste si ofera informatii despre un produs sau serviciu in stilul unui articol jurnalistic.
Cateva exemple de advertoriale
Intr-o forma tiparita, un advertorial este de obicei scris intr-un articol obiectiv facut sa arate ca o stire independenta.
In mass-media si televiziune, un advertorial ar fi similar cu o prezentare publicitara a produselor si serviciilor. Acest lucru va aparea in reclame sau ca segment in cadrul talk-show-urilor sau spectacolelor.
Modul in care un articol scris difera de exemplele publicitare este ca informatiile sunt furnizate cu privire la un produs sau serviciu, dar intr-un mod in care cititorul nu se simte convins in niciun fel.
Avantajele unui advertorial SEO
Advertorialele au fost folosite de marketing de mult timp si au mai multe avantaje:
- Atrage atentia
Spre deosebire de reclamele obisnuite cu care sunt obisnuiti consumatorii, care sunt facute pentru a atrage oamenii prin exagerarea produsului sau serviciului, un advertoriale SEO este diferit si nu ofera aceasta imagine. De obicei, este mai captivant decat reclama obisnuita, cu un titlu interesant si continut convingator pentru a atrage atentia si interesul cititorilor.
- Ofera cunostinte
Intrucat reclamele publicitare sunt capabile sa atraga atentia cititorilor, ele pot apoi sa le sporeasca cunostintele despre un anumit subiect. O problema este discutata prin solutiile oferite, iar cititorii sunt apoi informati cu privire la anumite avantaje pe care le poate oferi un produs sau serviciu. Acesta este scopul unui advertorial, sa ofere informatii corecte consumatorilor.
- Creste vanzarile
Advertorialele sunt un instrument promotional excelent pentru cresterea vanzarilor. Dupa ce il citesc, cititorii vor simti ca produsul sau serviciul discutat le va satisface nevoile. Acest lucru poate duce la o decizie de cumparare si la cresterea profitului pentru afacerea dvs.
- Poate imbunatati imaginea unui produs
Este posibil ca oamenii sa aiba o idee preconceputa despre ceea ce face un produs si calitatea acestuia. Cu toate acestea, un advertorial poate imbunatati imaginea unui produs, ridicand caracteristicile acestuia si schimband mintea cititorilor, facandu-i sa simta ca este un produs de calitate.
- Imbunatateste clasamentul SEO
Un alt beneficiu adesea ignorat al unui advertorial este oportunitatea de a construi link-uri si de a va imbunatati clasamentul SEO.
Sunt eficiente advertorialele?
Advertorialele sunt una dintre cele mai eficiente tehnici de marketing cu raspuns direct. Acest lucru se datoreaza faptului ca acestea ofera, de obicei, informatii valoroase si educa audienta, in timp ce o convinge sa ia masuri (de exemplu, sa cumpere produsul sau serviciul prezentat).
Ca o tactica de marketing, advertorialele sunt facute in mod intentionat sa arate ca o parte obisnuita a unei publicatii pe care un cititor o rasfoieste. Acestea functioneaza la fel ca reclamele obisnuite, dar sunt mai detaliate si mai semnificative. Un advertorial ofera informatii detaliate despre caracteristicile specifice ale unui produs si este plasat in spatiul publicitar achizitionat pe suportul pe care este publicat.
Este o modalitate excelenta de a face publicitate unui produs demonstrand valoarea acestuia si oferind informatii despre un produs pe care un anunt obisnuit nu l-ar putea oferi. Acest lucru face ca reclamele sa fie mult mai eficiente decat cele obisnuite.